0
2e Paasdag alle winkels open! Bekijk onze acties

Volg je bestelling

Vul hier je bestelnummer en e-mailadres in, deze kun je terugvinden in de orderbevestiging die je hebt ontvangen direct nadat je de bestelling plaatste.

Indien je geen ordernummer hebt of je bestelling kan niet worden gevonden kun je de bestelstatus opvragen via onze klantenservice (Tel: +31 418 655116).

 Let op: PostNL heeft momenteel extreme drukte. Pakketten kunnen hierdoor helaas vertraging oplopen.

Wat kunt u verwachten?

Niks is zo vervelend als onzekerheid over een bestelling. Uw bestelling bestaat uit leveringen van verschillende locaties. Zo profiteert u van de kortste levertijd.

Pakketpost:

Wanneer één of meerdere items in een pakketje passen dan staat er bij type levering ‘Post’. Dit betekent dat uw pakketje met een postbezorger naar u toe komt. Wij werken met alle verschillende bezorgdiensten, namelijk: Post.NL, DPD, UPS, GLS en DHL. Het kan dus zijn dat uw vertrouwde bezorger al geweest is maar dat een andere bezorgdienst bij u langs komt. Het kan zelfs zo zijn dat één tot alle diensten een pakketje brengen op één dag! Wij doen namelijk alles om uw gekozen leverdag te realiseren. 

Track & Trace codes:

Het is fijn om te weten op welke tijd uw pakketje wordt geleverd. Helaas is dit nog niet bij alle bezorgdiensten mogelijk. Als er geen Track & Trace code staat vermeld dan is deze code helaas niet beschikbaar voor dit pakket. We kunnen dan geen tijdsindicatie geven. 

Vrachtlevering:

Is uw bestelling te zwaar of te groot voor pakketpost dan komt een chauffeur met een vrachtwagen uw bestelling bezorgen. Ook hier kan het over verschillende leveringen gaan op  Hiervoor is helaas geen tijdsindicatie af te geven. De chauffeur komt op de door u gekozen leverdag tussen 8.00 en 17.00 uur. 

Heeft u nog vragen?

Ik help u graag verder! U kunt contact opnemen met de klantenservice.